English Deutsch   
Hotelia.pl
Krok po kroku

Poniżej prezentujemy Państwu, krok po kroku, sposób rezerwacji hoteli Ogólnopolskim Centrum Rezerwacji Hotelia. Jeżeli w trakcie rezerwacji pojawi się jakikolwiek problem prosimy o zgłoszenie zaistnienia tego faktu na adres: reklamacja@hotelia.pl lub kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +tel. +(4822) 815 48 98 .


rys.1.

Na stronie głównej www.hotelia.pl, (rys.1.) proszę wybrać miasto, w którym ma być położony hotel, ilość osób i łóżek w pokoju, datę przyjazdu oraz odjazdu, walutę w jakiej system ma podać cenę za pobyt w hotelu, a po wypełnieniu wspomnianych danych, nacisnąć przycisk „szukaj”.

Po chwili system przedstawi listę hoteli, które są dostępne w wybranym przez Państwa terminie (rys.2). Klikając na zdjęcie hotelu, otrzymacie Państwo szczegółowe informacje na jego temat. Aby zarezerwować hotel należy nacisnąć przycisk „Rezerwuj”.



rys.2.

Po naciśnięciu przycisku „rezerwuj” system przenosi nas do formularza zamówienia (rys.3.). Z lewej strony formularza pokazane są dane wybranego przez nas hotelu oraz całkowita cena do zapłaty. W prawej części należy uzupełnić wszystkie wymagane pola (Warto zarejestrować się w systemie Hotelia, wówczas system będzie automatycznie podstawiał Państwa dane).


rys.3.

W rubryce Instrukcje specjalne może Państwo opisać swoje wymagania co do pobytu w hotelu lub wskazać inne życzenia np. Wystawienie Faktury. Po uzupełnieniu rubryk proszę wybrać sposób płatności wybierając opcje Karta kredytowa bądź Przelew.

Po wybraniu płatności kartą kredytową (lub przystosowaną do płatności internetowych) system automatycznie przeniesie Państwa na specjalną stronę firmy rozliczającej transakcje PolCard (rys.4.). Taki zabieg jest potrzebny dla bezpieczeństwa Państwa karty kredytowej.


rys.4.

Przy wypełnianiu formularza szczególną uwagę należy zwrócić na:
- Wybór odpowiedniego rodzaju karty kredytowej (VISA, EUROCARD/MASTERCARD,...)
- pole z numerem karty kredytowej (należy wprowadzić 16-to cyfrowy numer karty bez żadnych przerw).
- pole z datą ważności karty (w pierwszej kolejności miesiąc, w drugiej rok)
- pole z numerem CVV/CVC (specjalny numer zabezpieczający państwa Kartę Kredytową najczęściej jest on nadrukowany jako ostatni trzy cyfry numeru karty kredytowej – wówczas numer karty kedytowej składa się z 19-tu cyfr) (rys.5.)


rys.5.

Kod CVV2/CVC2 są to trzy ostatnie cyfry umieszczone na rewersie karty płatniczej, na pasku, na którym znajduje się Państwa podpis.

- Weryfikacja kodu CVV2/CVC2 zapewnia większe bezpieczeństwo dokonywanych transakcji internetowych i ogranicza możliwość posługiwania się cudzymi kartami w sieci podczas dokonywania zakupów.

- Kod CVV2/CVC2 umieszczony jest jedynie na Państwa karcie oraz w systemie informatycznym banku, który Państwa kartę wydał. Kod ten nie jest drukowany na rachunkach z terminali elektronicznych POS ani nie jest umieszczony w żadnych innych miejscach.

-Kod CVV2/CVC2 stworzony został z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa posiadaczy kart dokonujących transakcji bez fizycznego uczestnictwa karty, a więc także transakcji internetowych.

- Weryfikacja kodu CVV2/CVC2 jest standardem powszechnie obowiązującym w świecie.

Po udanej autoryzacji karty kredytowej system automatycznie przeniesie Państwa do Centrum Hotelia i będzie to ostatni krok rezerwacji.

W ciągu kilku minut otrzymacie Państwo automatyczne potwierdzenie rezerwacji i voucher do hotelu. Jeżeli w ciągi 30 minut (przy transakcjach za potwierdzeniem czas oczekiwania wynosi do 12 H) potwierdzenie lub voucher nie dotrą na wskazany przez Państwa adres e-mail, prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres: reklamacja@hotelia.pl lub kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +(4822) 815 48 98


Jeżeli wybraliście Państwo płatność przelewem, wówczas należy wydrukować przygotowany i wypełniony automatycznie druk przelewu i zastosować się do instrukcji podanych na ekranie.

UWAGA: Jeżeli w trakcie rezerwacji pojawi się jakikolwiek problem prosimy o zgłoszenie zaistnienia tego faktu na na adres: reklamacja@hotelia.pl lub kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +(4822) 815 48 98 .

   Copyright 2007 Hotelia.pl.

Hotele Warszawa | Hotele Kraków | Hotele Poznań | Hotele Gdańsk | Hotele Wrocław | Hotele Zakopane | Hotele Szczecin
Hotele Katowice | Hotele Sopot | Hotele Gdynia | Hotele Białystok | Hotele Lublin | Hotele Toruń

katalog stron |
1